Ολοκληρωμένο Σύστημα
Διαχείρισης Κρεοπωλείου
Σύμφωνα με τις νέες διατάξεις η ταμειακή σας μηχανή θα πρέπει να αναφέρει την ονομασία προέλευσης των προϊόντων σας. Αυτό σημαίνει ότι η απόδειξη θα αναφέρει την πλήρη ονομασία του είδους, τα κιλά και την τιμή ανά κιλό.
Αυτό μπορεί να επιτευχθεί είτε προγραμματίζοντας τη ταμειακή σας μηχανή και αντίστοιχα τη ζυγαριά σας κατάλληλα (Απαιτείται εξειδικευμένο προσωπικό, κόστος σε χρόνο), είτε με τη χρήση του κατάλληλου προγράμματος (με τη χρήση υπολογιστή και barcode). Για όποιον από τους δύο τρόπους και αν ενδιαφέρεσαι, μπορούμε να σε καθοδηγήσουμε κατάλληλα και οικονομικά.
Το σύστημα διαχείρισης κρεοπωλείου Smart Retail, αποτελεί την ιδανική λύση για μικρά, μεσαία και μεγάλα κρεοπωλεία του ενός και παραπάνω ταμεία. Καλύπτει όλες τις ανάγκες ταμείου της επιχείρησης και της εντατικής λιανικής.
Υποστηρίζει BarcodeScanner, παρέχει οθόνη αφής, εύκολη αναπροσαρμογή τιμών, απλή διατήρηση αποθήκης ειδών, κρίσιμο όριο παραγγελίας είδους, αναμονή πελάτη ή συναλλαγής, πλήρης διαχείριση ειδών, βαρδιών, αναφορών πωλήσεων/ταμείων/ειδών/χρηστών.
Επιπλέον, παρέχει τη δυνατότητα διασύνδεσης με την ταμειακή μηχανή (με συμβατές εκδόσεις) και φορολογικό μηχανισμό, εξαγωγή Ζ σε ηλεκτρονικό αρχείο για αποστολή σε υπηρεσίες-λογιστή, και τέλος δυνατότητα για module: Είσπραξη – Ρέστα, Εμπρόσθια Οθόνη Προβολής κλπ. Υπηρεσίες Εγκατάστασης και παραμετροποιήσεως.
"Το λογισμικό μας, δεν είναι απλά άλλο ένα λογισμικό για κρεοπωλεία. Είναι ένα βοηθός ο οποίος σας παρέχει ουσιαστική γνώση και ευκολία για την διαχείριση της επιχείρησής σας."
ΚYΡΙΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ SMART RETAIL ΚΑΙ MODULES / ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ
ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ ΑΔΕΙΕΣ
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ SMART RETAIL
Καλύπτει τις ανάγκες πλήρους διαχείρισης του καταστήματος:
Εντατική Λιανική, Πελάτες, Αγορές, Προμηθευτές, Πολλαπλοί τιμοκατάλογοι, Εκπτώσεις, Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής, Πληρωμές, Εισπράξεις, Διαδικασία Γρήγορης Αναπροσαρμογής τιμών, Εκτύπωση ετικετών barcode, Επίπεδα δικαιοδοσιών χρηστών, Σύνδεση με περιφερειακά (scanners, ζυγιστικές μηχανές, ελεγκτές τιμών, barcode printers κλπ.)
Ιδανικό για χρήση σε καταστήματα με μία θέση εργασίας που απαιτεί
λειτουργία όλων των εργασιών (πώληση και back office σε ένα σημείο).
Με δυνατότητα μετατροπής σε Head Office αν η επιχείρηση επεκταθεί με
περισσότερα καταστήματα.
Παραχώρηση Άδειας Χρήσης Λογισμικού Αορίστου Χρόνου για αγορά λογισμικού (License on Premise)
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ SMART RETAIL MODULE BACK OFFICE
Καλύπτει τις ανάγκες διαχείρισης του καταστήματος.
Υπεύθυνος καταστήματος, Αποθήκη – παραλαβές.
Εξυπηρέτηση πελατών, Διαχείριση Αποθήκης, Αγορών, Προμηθευτών,
Ελέγχου Βαρδιών – Ταμείων – χρηστών, Έκδοση λοιπών παραστατικών,
Καταχώρηση Παραστατικών, Αναπροσαρμογή τιμών, Εκτύπωση ετικετών κλπ.
Παραχώρηση Άδειας Χρήσης Λογισμικού Αορίστου Χρόνου για αγορά λογισμικού (License on Premise)
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ SMART RETAIL MODULE HEAD OFFICE
Εφαρμογή που εγκαθίσταται στα κεντρικά.
Διαχείριση ανά κατάστημα και συνολικά όλων των καταστημάτων σε μία βάση δεδομένων.
Αφορά σε περιπτώσεις με περισσότερα του ενός καταστήματα.
Παραχώρηση Άδειας Χρήσης Λογισμικού Αορίστου Χρόνου για αγορά λογισμικού (License on Premise)
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ SMART RETAIL MODULE LOYALTY SYSTEM BASIC
Εφαρμογή συστήματος Επιβράβευσης Πελατών
Διαχείριση αριθμού πόντων που αντιστοιχούν στην αξία κατανάλωσης, διαχείριση αριθμού πόντων που αντιστοιχούν σε συγκεκριμένα είδη που
αγοράστηκαν, διαχείριση δώρων που δικαιούται ο πελάτης.
προκαθορισμένο επίπεδο πόντων, κληρώσεις, διαγωνισμοί, δωροεπιταγές.
Παραχώρηση Άδειας Χρήσης Λογισμικού Αορίστου Χρόνου για αγορά λογισμικού (License on Premise)
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ SMART RETAIL MODULE ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΧΟΝΔΡΙΚΗ
Σύστημα Ηλεκτρονικής τιμολόγησης πελατών:
Καταχώρηση όλων των παραστατικών χονδρικής, διασύνδεση με τα ηλεκτρονικά βιβλία της ΑΑΔΕ (myDATA).
Παραχώρηση Άδειας Χρήσης Λογισμικού Αορίστου Χρόνου για αγορά λογισμικού (License on Premise)
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ SMART RETAIL MODULE ΤΗΡΗΣΗΣ ΛΗΨΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ
Σύστημα παραγγελιοληψίας:
Καταχώρηση και διαχείριση παραγγελιών πελατών, διαχείριση ανώτατου ορίου παραγγελιών, πλήρη στοιχεία και αναφορές παραγγελιών.
Παραχώρηση Άδειας Χρήσης Λογισμικού Αορίστου Χρόνου για αγορά λογισμικού (License on Premise)
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ SMART RETAIL MODULE ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟΘΗΚΗΣ
Σύστημα διαχείρισης αποθήκης :
Παρακολούθηση παραλαβών και διαχείριση απογραφών, καταχώρηση όλων των παραστατικών αποθήκης, παρακολούθηση αποθεμάτων προϊόντων.
Παραχώρηση Άδειας Χρήσης Λογισμικού Αορίστου Χρόνου για αγορά λογισμικού (License on Premise)
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ SMART RETAIL MODULE ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΖΥΓΩΝ
Σύστημα διασύνδεσης με τους ηλετρονικούς ζυγούς:
Αποστολή τιμών και προϊόντων στην ηλεκτρονική ζυγαριά, ανάγνωση ζυγισθέντων προϊόντων μέσω barcode και απευθείας από τον ζυγό, αλλαγή τιμών και καταχώρηση νέων προϊόντων στην ζυγαριά.
Παραχώρηση Άδειας Χρήσης Λογισμικού Αορίστου Χρόνου για αγορά λογισμικού (License on Premise)
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ SMART RETAIL MODULE ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΩΝ ΨΥΓΕΙΟΥ
Σύστημα θερμοκρασιών ψυγείων :
Διαχείριση θερμοκρασιών ψυγείων και καταγραφή στο λογισμικό, προειδοποίηση για υψηλή θερμοκρασία ψυγείου.
Παραχώρηση Άδειας Χρήσης Λογισμικού Αορίστου Χρόνου για αγορά λογισμικού (License on Premise)
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ SMART RETAIL MODULE ΑΣΥΡΜΑΤΩΝ ΠΑΡΑΛΑΒΩΝ
Καταχώρηση παραλαβών προϊόντων ασύρματα, χρήση barcode scanners, και διαχείριση αποθεμάτων προϊόντων.
Παραχώρηση Άδειας Χρήσης Λογισμικού Αορίστου Χρόνου για αγορά λογισμικού (License on Premise)
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ SMART RETAIL MODULE PDA SYSTEM 1 USER
Εφαρμογή φορητών τερματικών Διαχείριση τραπεζιών
Απεικόνιση τραπεζιών στην οθόνη
Διαχείριση παραγγελιών take‐away
Διαχείριση ασύρματων τερματικών με οθόνες αφής (PDAs)
Διαχείριση ενσύρματων και ασύρματων εκτυπωτών παραγγελίας.
Παραχώρηση Άδειας Χρήσης Λογισμικού Αορίστου Χρόνου για αγορά λογισμικού (License on Premise)
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ SMART RETAIL MODULE LOYALTY SYSTEM SUPERIOR
Περαιτέρω δυνατότητες σε σχέση με το basic για κληρώσεις, διαγωνισμούς, δωροεπιταγές, προπληρωμένες κάρτες, αποστολή ενημερωτικών sms-email στους πελάτες.
Παραχώρηση Άδειας Χρήσης Λογισμικού Αορίστου Χρόνου για αγορά λογισμικού (License on Premise)
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ SMART RETAIL MODULE PDA SYSTEM ADDED USER
Προσθήκη περαιτέρω χρηστών για το σύστημα PDA όπως περιγράφεται παραπάνω.
Παραχώρηση Άδειας Χρήσης Λογισμικού Αορίστου Χρόνου για αγορά λογισμικού (License on Premise)
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ SMART RETAIL ADDED USER
Προσθήκη περαιτέρω χρηστών για το σύστημα SMART RETAIL όπως περιγράφεται παραπάνω.
Παραχώρηση Άδειας Χρήσης Λογισμικού Αορίστου Χρόνου για αγορά λογισμικού (License on Premise)
Οι εφαρμογές της Seldi Group είναι σχεδιασμένες να λειτουργούν ανεξάρτητα ή / και σε περιβάλλον τοπικού ή απομακρυσμένου δικτύου (LAN – WAN – Internet).
Κάθε χρήστης, υπό την προϋπόθεση ότι έχει τα απαραίτητα δικαιώματα χρήσης, έχει δυνητική πρόσβαση σε όλα τα Modules των εφαρμογών για τα οποία έχει δοθεί η άδεια χρήσης στον υπολογιστή που συνδέεται.
Οι κάτοχοι εφαρμογών της Seldi Group έχουν το δικαίωμα να προσθέσουν υποσυστήματα (Modules) ή επιπλέον Χρήστες.
Η βασική έκδοση περιέχει:
- Σύνδεση με ηλεκτρονικές ζυγαριές
- Αποστολή τιμών και προϊόντων στην ηλ. ζυγαριά
- Ανάγνωση ζυγισθέντων προϊόντων μέσω barcode ή απευθείας από την ζυγαριά.
- Σε περίπτωση ανατιμήσεις είδους ΔΕΝ χρειάζεται η παρουσία τεχνικού
ώστε να αλλαχτεί η τιμή στην ταμειακή/ζυγαριά. Γίνεται αυτόματα. - Συνταγή Ειδών (Ρολό Χοιρινό, Ρολό Κοτόπουλο κλπ.)
- Σύνθεση Ειδών (Λουκάνικα, Σουτζουκάκια, Μπιφτέκια κλπ.)
- Διαχείριση πωλήσεων
- Διαχείριση Αποθεμάτων
- Διαχείριση εξόδων – δαπανών
- Χρήση οθόνης αφής
- Πολλαπλοί τρόποι πληρωμής
- Πολλαπλοί χρήστες με εύκολη εναλλαγή
- Διαχείριση ειδών– κατηγορίες ειδών
- Αναζήτηση είδους με πολλαπλούς τρόπους
- Διαχείριση πολλαπλών τιμοκαταλόγων ανά είδος
- Πολιτική εκπτώσεων
- Οθόνη που εμφανίζει την τελική αξία, το εισπρακτέο ποσό και τα ρέστα
- Παρακολούθηση ταμείου – Παράδοση ταμείου
- Διαχείριση βαρδιών χειριστών
- Στατιστικά πωλήσεων
Προαιρετικά περιέχει:
- Διαχείριση πελατών – προμηθευτών
- Διαχείριση αγορών
- Διαχείριση εισπράξεων – πληρωμών
- Όριο παραγγελίας – Όριο ασφαλείας
- Παρακολούθηση παραλαβών και διαχείριση απογραφών
- Απεικόνιση ειδών με γραφικά
- Loyalty Card, Member Card
- Κάρτες Προσωπικού κλπ.